19 Eylül 2013 Perşembe

Tuvalet Eğitimi Sorunsalı :(

         Hakikaten okul bizim hayatımızda ciddi bir sorun anladım. 7 aylıkken ilk çalışmaya başladığımda memeyi almayı bırakan, sonraki sene okula gittiğimde yemek yeme sorunsalı başlatan sevgili oğlum bu senede okul başladığından beri tuvalet eğitimimizde geri adım attı. Oysa bitiyor sanmıştım yani %95 başarılıydık son birkaç haftadır. Oysa şimdi söylemiyor çoğu zaman altına yada olduğu yere yapıyor. Sakin bir şekilde "Annecim unuttun mu tuvaletimizi söylüyorduk, tuvalete yapıyorduk" deyince de gözlerimin içine bakarak "Hayır buraya yapıcam, canım buraya yapmak istiyor" diyor. İnatlaşma dönemine denk gelmemizden midir yoksa okula başlamamdan, sabahları istememesine rağmen yatağından kaldırıp anneanneye götürdüğümden midir bilmiyorum ama nerde ise başa yakın bir yerlere geri döndük. Paniklememeye çalışıyorum çünkü bazen söylüyor:) Ama dediğim gibi çoğunlukla söylememeye başladı. İlk tuvalet eğitimine başladığım haftalarda bile bu kadar çok çamaşır yıkamıyordum ben :( 

        Tekrar organize yaptım herkesi.Annem ve Ahmet ilede konuştum. İyce tepki oluşturmadan bu dönemi atlatmalı. Tıpkı ilk günlerde olduğu gibi onun söyleyip söylememesine fırsat vermeden tuvalete oturtulacak. Böylece kazalar azalıp, altına yapmayı unutturmayı planlıyorum. Bakalım ne kadar başarılı olucaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder