25 Eylül 2013 Çarşamba

Tiyatro Çok Eğlenceliydi Dimi Anne!!!

         İşte duymak istediğim cümle bir gün buydu! Can ile öğlen uykusundan uyanınca Kerem abisi için hazırladığımız süpriz doğum günü parti paketini göndermek için kargoya gitmek üzere yola çıktık. Birden karşımızda bir afiş gördük. Çocuk tiyatrosu varmış. Üstelik bugünmüş. Allah biliyor ya Can'ı ne zamandır tiyatroya götürmek istiyordum, bir tiyatro çok sever olarak oğlumunda bundan keyif alması en büyük isteğimdi. Ama zaman ve mekan sorununu bir türlü çözemedim. zira çocuk oyunları genellikle öğleden sonra Can'ın uyku saatine denk geliyor genellikle :( Hep vazgeçmek zorunda kalıyordum. Ama bugün karşımıza çıkmıştı. Üstelik akşamüstü idi ve biz o saatlerde kargodan dönmüş, Güzelyalı parkının ordan geçiyor olacaktık. Sevgili başkanımız Hakan Tartan sağolsun Güzelyalı parkımızın yenilenen sahnesinde güzel bir havada çok uygun bir saatte bu etkiliği düzenlemişti. Oyunumuz da müzikli, çok eğlenceli ve manidar bir oyundu: Orman'ı sevmeyen kral!!!

           Herneyse Can'a 'tiyatro nedir' ondan bahsettikten sonra gitmek ister misin diye sordum. Cevabı "Hayır" idi. Ama pes etmeden heyecanlı heyecanlı anlatmaya devam ettim. Ve oyunun saatinden 10 dakika önce parka vardık. Henüz pek izleyici yoktu. Sandalyeler boştu. Kenara doğru oturduk ki istemezse çıkmamız kolay olsun diye. 10 dakika içinde alan dolmuş, oturacak yer kalmamıştı bile. Önce oyuncular müzikle çocukları hareketlendirmeye çalıştılar. Can bu hareketlere pek katılmadı. Ama oyun başladıktan sonra o kadar dikkatli izledi ki gözleri sulandı. 45 dakika boyunca hiç kıpırdamadan izledi. Çok mutlu oldum. Dahası bittikten sonra bitmesini de istemedi. Ve ayrılırken şöyle dedi "Tiyatro Çok Eğlenceliydi Dimi Anne!!!" öldüm mutluluktan. Dönüşte yol boyu babasına anlatıyordu:
" Kötü kral ağaçları kesmek istedi, ama Ormandaki Canlılar ve toprak ona izin vermedi, kesemedi" 
Ahmet: Kral neden kesmek istemiş peki Can? diye sordu
Can: "Çünkü Kötüydü o kral çok kötüydü" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder