23 Eylül 2013 Pazartesi

Sabır Sabır da Ne Olacak Bu İşin Sonu?

          Can inadına tam gaz devam ediyor. Tuvaletini ben yakalayıp götürmediğim sürece altına yapıyor. ve ben "annecim unuttun mu tuvalete yapıyorduk" dediğimde de benimle inatlaşarak "Hayır buraya yapıcam" diyor. Üstelemiyor hemen konuyu değiştiriyorum. Çünkü Can'ın ki bilmemekten değil. Yapmamaktan kaynaklanıyor. Zira 1 ay çok güzel uygulayabilmişti bunu. Geçen gün tam arkadaşı Alpler geldiği sırada yaptı. duşa girmek zorunda kaldık. Özellikle büyük tuvaletini yapınca temizlemesi çok zor oluyor. Bir yandan geçicek bu günler diyorum, neler neler geçmediki.... Bir yandan da çocuğumun bana içten içe tavır almasına üzülüyorum. Sanırım Can bir süre daha beni deneyip zorlayacak, bakalım nereye kadar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder