10 Temmuz 2013 Çarşamba

Sabır.....

             Sabır, sabır, sabır.... diyorum başkada birşey diyemiyorum... bu terrible two kardeşin bize uğraması sıklaştı üstelik destursuz çok anlamsız zamanlarda geliyor ve epey kalıyor geldikçe...
            Sabah bir kalkınca başlıyor zaten mızmızlıklar, absürt şeylerden arıza çıkarmalar. Takıntılar had safhada zaten, bazı şeyler onun dediği gibi olsun istiyor.oraya oturma, oraya gelme, onu sen elleme bu aralar duyunca şaşırmadığımız şeyler. Abileri ile denize götürdüm bugün üçünü gözümü karartıp...Keşke karartmasaydım başıma ağrılar girdi...Can bey denize girmek istemedi deniz dalgalı çünkü...Eeee iyi ısrar etmiyoruz zaten de abileride deniz delisi denizden çıkmak istemiyorlar. Bir süre abileri ile kum oynadı.Ondada kuru kumu eliyle alıp üstümüze attığından ve rüzgarın etkisi ile o kumlar gözümüze kaçtığından kimse oynamak istemiyor can ile...Yapma desen zaten inadına yapıyor...Takınca takıyor...Kumsaldaki özgürce gezen Can'ın peşindenmi koşayım yoksa emanet abileri mi denizde takip edeyim şaştım kaldım...Valla ne yalan söyliyim keremle-ömer bir ara Allah'a emanettiler. Neyse Sağsağlim çıktık denizden...Plajdan toparlanıp arabaya binmemiz görülmeye değerdi...Dönüş yolunda dondurma yemek istediler markette durduk, dondurmalarımızı seçtik,aldık. bu seferde dondurmayı açınca kıyamet koptu Can bey magnum'un içinden sıkan sütlü dondurma kısmını görünce kıyameti kopardı, içi dışı çikolata istiyormuş...Bir terrible two vakkasıda yolda yaşandı.Dondurmamı yedik dondurmamı bizi yedi bilmiyorum...Eve geldik bu seferde ben yıkanmıycam kabusu...Normalde yıkanmaya bayılan çocuğa yine geldi bizim terrible two....1 saat boş yere bunun için gözyaşı dökdük, dahası yıkanırkende ağladı...Sakinleştirene kadar öldük...Evdeki herkesin eli ayağına dolaştı tamam ben alışık olduğumdan sakinim gerçi uzun sürünce ister istemez bende geriliyorum...Oynarkende aynı bir anda kendini yere kapatıp ağlama numarası yapıp tepiniyor...

                Geçicek biliyorum ama çok zorluyor çok....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder