10 Temmuz 2013 Çarşamba

Can'dan...

Ben:can bunu tutarımısın?
Can:ellerim dolu benim kaç elim var anne :~


Can:parka gidip denize arabasını verenimi?
Ben: şimdi güneş park akşamüstü gideriz zaten Deniz'de bu Güneş'te Park'ta değildir 
Can:tamam da ben bir bakayım da geleyim anne

Yolda yürüyoruz...
Can:Anne bana güveniyormusun?
Ben: Errrorr.....

1 saatdan fazla babası tarafından saklanan can uyumaz ve annesini ister,anne gelir
Ben:can neden uyumadın hala , hani babamla uyuyacaktım
Can: vazgeçtim
Ben: hımmmm
Can: baba çok yavaş sallıyor anne

Arkadaşı Derin'in bize geleceğini duyan Can üstüne yeni ciciler giymek istediğini söyledi.Odasına gittik dolabından askılı bir tişört-şort çıkardım.Hava çok sıcak çünkü...Ama Can hemen itiraz etti...
Can: Onları değil anne dolabı aç.
Anne: Neden? bunlar güzel oğlum bunları giy.
Can: Hayır anne hayır..
Gömlekle keten bir şortunu askıdan göstererek
" Baba gibi giyincem anne baba gibi" dedi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder