20 Mart 2013 Çarşamba

Sulu Boya...

              Annesinin ilgi ve yetenek keşfindeki çalışmaları süren sevgili oğlumun bu hafta tanıştığı malzeme SULU BOYA... Ben çocukken çok severdim kendilerini sürümü kolay, böyle fırçalı falan bir havalı gelirdi bana...Lakin annem pek evde yapmamızdan hoşlanmazdı çünkü illaki bir kaza olur o boyalı su dökülürdü... Bizde can ile duvara büyük bir resim kağıdı yapıştırdık sulu boya yapmak için maksat çocuğum olaya ressam havasında başlasın ;)

           Ben çok seveceğini düşünüyordum lakin 10 dakika sürdü bununda havası ve o süredede bir türlü olması gereken su-boya-kağıt sıralamasına tam uymadı önce su sonra boya ki tek bir boya değil fırçayı birbirine gezdirdiği için tez zamanda hepsi her renk oldu, sonra tekrar su sonra belki kağıt...sanırım can boyama değil su ve boya kısmından zevk aldı bu etkinliğin. tüm gün kaldırmadım boyayı suyu yerinden ki izliyim diye ama gün içinde 1-2 kısa deneme daha yapıp bıraktı bugünse hiç aklına bile gelmedi, istemedi henüz...Neyse acele etmemek lazım daha yeni tanışıyoruz...


          Etkinlik yapmaya başlamamızdanda anlaşıldığı üzere canla evdeyiz, okula gitmiyorum. anneannemiz ümreye gitti, 2 hafta yok:( Gurbette ve annesi yakınında olmayanların işi zor anladım. Tüm gün gittikce bilinçlenen bu cüce ile zaman doldurmak zor, o yüzden faydalı bişeyler bulmaya çalışıyoruz hep...Kurabiye ve pasta yapımınıda seviyor can.Zaten mutfakta yaptığın işe onuda katmazsan işin zor, yemek, pasta ne olursa onada görev veriyorumki zaman kazanayım. Dün daha önce esralarda ilk defa gördüğü lor kurabiyesini çok beğenmişti. o yüzden yapayım dedim belki yer. hamuru pek ellemek istemedi ben verdim ama o oynamadı.  En son fırça ile kurabiyelerin üstüne yumurta sarısını sürmek hoşuna gidiyor ama daha öncede puaçalara sürdüğü için tecrübeli çocuğum...Ama hazin sonuç pek yemedi kurabiyeden oysa çok umutluydum :( Nafile bu umutlarım biliyorum ama işte belki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder