3 Mart 2013 Pazar

Party time...


Epey koşuşturmacalı, yoğun günler geçirdik.zira canın yeni yaş kutlamalarına az kalmıştı. conceptimiz çok önceden belliydi aslında:Wİnnie The Pooh :) hemen afiş,cupcake, su, parti süs hazırlıklarına başlandı, gülcan teyze çok yardım etti bize...Ardından hazır parti malzemeleri canın kıyafeti, parti yerinin ayarlanması, ikramlar, parti yerinin süslenmesi, video ve müzikler derken çok yorucu 2 hafta geçirdim.ama çoook tatlı ve keyifli bir yorgunluktu. Can partisinin olacağını günler öncesinden öğrendi. bütün hazırlıklarda yanımdaydı ve çok fazla arıza çıkarmadı...PArtine kimleri çağırmak istersin dediğimde Kerem, Ömer, Alp, Aras... sırası ile arkadaşlarını saydı hep... parti günü tabikide koşuşturmacadan etkilenip benim sabah saatlrine çekmeye çalıştığım öğlen uykusunu uyumadı, sonra hazırlandık ve parti yerine gittik, Allahtan hava güzeldi. Can bana daha girişte poz vermeye başladı...





Çok uzun süre benimle dans etti, Dahası ilk defa gördüğüm bişey yaptı, abileriyle gam gam style oynadı. (eve gelincede açtım müziği ama yok hiç oralı olmadı, bütün olay abilerle oynamakta)

Partinin sonuna doğru  esas amacımız olan bahçede oynama kısmına geldik. Can bu esnada ben ve babasının yanında olmadığımız bir anda ufak bir kaza atlattı(ben buna nazar çıktı diyorum) Kaydırağın en üst merdiven basamağına çıktıktan sonra kaymaktan vazgeçiyor ve inmek için geri yönelip düşüyor o yükseklikten 1 saat kadar ayağını masamadı ve mızıldandı.Neyseki sonrasında arabaların cazibesine pek fazla dayanamadı...


Ve günün sonunda misafirlerimize hediyelerini dağıttık. Çok keyifli bir partiydi. Can herşeyin farkında idi. Gece uyurken bile hala sayıklıyordu...Partim vardı...Arkadaşlarım geldi...pasta üfledim...Hediyeler geldi...:) benim için bundan güzel bir mutluluk olamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder