12 Mart 2013 Salı

Can ve yeni yaş...

          Can gittikçe enerjik olmaya başladı, hayır eskiden de enerjikti ve yetişemiyordum şimdi hiç yetişemiyorum...eve girer girmez minderleri devirip koltuğun tepesine çıkıyor, düşmeler arttı. bir yeri acıyınca hemen kanıyor diye geliyor, Öpüp iyileştiriyoruz. Geçen 2 yaş aşısına gidicez, ona anlattım. zaten doktora gitmeye pek meraklı.bu evde hava atıyordu orda tartılıcaz, muayne olucaz, iğne olucaz diye.Daha kapıdan girer girmez su koyup mızıldanmaya başladı. Caliou'da aşı olmak için bizimle gelmişti ama canı çok acıyınca ona yapılmasını istemedi.merhametli oğlum benim. Birde gece ağlayarak uyanıp pantolonum nerde demeye başladı, 2 yaşında kıyafetlerine bu kadar düşkün başka çocuk var mıdır bilmem...  Yanlız hakikaten çocuklaşmaya başladı artık bebeklik bitti görünüştede... Eve bir papağan var sanki ne desek tekrar ediyor. uzun cümleleri tekrar etmeye çalıştığında çok komik oluyor. 

     Birde doktorda muayene etmeyi öğrenmiş, sırtımı gögsümü dinliyor öksür diyor sonrada uzunca "pekiiii" diyor başka bir işleme geçiyor tam bir ciddiyetle...

      Tam uykuya dalmadan önce kalkıp annem beni uzun öp diyor, öpüyorum yatıyor tekrar kalkıp öbüründende diyor eriyorum...
   
        En çokta biri birine sarılıp öpünce kıskanıyor, benim kocam diyorum mesela hemen babasının boynuna atlayı benim kocam diyor, bizim yakınlaşmamıza hiç tahammülü yok.
      
        Büyüyor ama yeme konusundaki zorluğu huysuzluğu hiç değişmiyor, Geçen sabah uyandı yataktan kalkmıyor, hadi kahvaltın hazır can diyorum. "Yok yok uyanmadım ben daha uyuyacağım diyor" Tam bir zıpır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder