23 Mart 2013 Cumartesi

Kitapçıdaydık...


        Can ilk defa bir çocuk kitapçısına gider orda 2 saatini geçirirde bunu yazmamak olurmu? Bugün izmirin ilk çocuk kitapçısına gittik canla. birkaç ay oldu açılalı ve ben ne zamandır götürmek istiyordum can'ı lakin endişelerim vardı erkenmi diye ama artık 2 yaş olunca ve haftasonu annelere Psikolog ve Oyun Terapisti Şeyma GÜRNAL'ın oyun terapisinin evdeki uygulamalarının anlatıcağı seminer varken... Canla sürekli ne etkinlik yapacağını düşünen bende bunu kaçırmak istemedim hem vesilesi ile Can'ıda götürecek, baktık sıkılıyor babası ile alsancakta gezer diye düşünmüştüm.lakin fena geçmedi, hem benim için çok faydalı oldu hemde Can eğlendi. orda çocukların zaman geçirebileceği birçok şey düşünülmüş...Can puzzle yaptı, kitap okudu, resim yaptı en sonundada kitap seçip ordan ayrıldık.


Güzel bir gün oldu en azından ikimiz içinde hem yararlı hem keyifli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder