26 Ocak 2013 Cumartesi

        Tatilimiz başladı, Canla 2 hafta boyu birlikteyiz...Mutluyum onla zaman geçiricem doya doya...Mutsuzum bütün öğünlerde yedirmek için ben savaşıcam...Ve çok iyi biliyorumki okulda olduğumdan çok daha fazla yorulucam.Neyseki abilerimiz geliyor aydından.ve can onlarla oynarken beni unutuyor...ne yapmalı ozaman?Sık sık annemlere gidip can abileri ile oynarken nefes almalı...

      Eskisi gibi değil oyuncaklar çok uzun oyalamıyor televizyonuda çok sevmiyor, izlediği birkaç şey var sadece gerçi bende çok istemiyorum zaten, nerdeyse 1 yaşına kadar hiç izletmedik tv oda şimdilik çok haşır neşir olmayı sevmiyor Allahtan...Etkinlik bulmak lazım sürekli bir etkinlik. Çocuğumla evdeyim programından gördüğüm birkaç etkinliği yapmaya başladım bile...Gerçi yine yanında beni istiyor ama olsun değişik geldiği için bir süre oyalanıyor en azından...Tabaktan tabağa kaşıkla pirinç taşıdık, kutuya delik açık biriktirdiğimiz şişe kapaklarını attık, börülceleri soda şişesine doldurduk, elişi kağıtlarından trafik ışıklarını yaptık duvara astık(bunun canlandırmasını yapıyoruz birlikte çok hoşuna gidiyor), legolarımızı renklerine göre kaplara ayırdık...şimdilik aklıma gelenler bunlar... çalışmalarımız tatil boyu devam edicek...Yanlız bunları yapmayı düşünenlerin evinin düşündüklerinden daha fazla kirlenip her yerden piriç börülce gibi zerzevatları toplayacağını bilmesi gerekiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder