7 Ocak 2013 Pazartesi

Hafta sonu...


          Cumartesi günü doğumgünümdü... Ama tatsız zaten yorgun başladık güne gece uykusu sebebi ile birde sabah sınav görevine gidince öğleden sonra eve geldiğimde pestil gibiydim. can uyanmadan öğlen uykusundan bende yatayım diyordumki mayına bastım sanırım can uyandı :( neyseki babası ile oynarken biraz kestirebildim de kendime geldim yoksa ruh gibi gezmeye devam edecektim. Çicekci aydın'dan çok güzel çiçekler getirdi bana, çoook mutlu oldum uyanınca. Akşam yemeğe gitmekte bile kararsız kaldık çünkü can ateşlenir gibi oldu, neyse yakında bir yerlerde yiyelim dedik.Eve hemen döndük malum canın süt saati..ve ardından pasta merasimi.ee pasta olurda mumların efendisi can olmazmı, adam benden önde masada, üfle yak üfle yak derken kaç saat sürdü..üflediğimi bile hatırlamıyorum eee tabi dilekte dileyemedim o dalgınlıkla...

          PAzar daha kabustu! öksürüğüne burun akıntısıda eklenen iştahsız can iyce iştahsızlaştı. bense sabırların efendisi gibi oldum. o akıtıyor ben veriyorum saatlerce sürüyor bu böyle deli oldum deli. akşam sütüde çok zor içirdim, bir türlü yutturamadık ve kustu sonunda. bir daha içirdim onuda tuttu ne oyunlar yaptıysak ahmetle yutturamadık. salonu kaç tur koşturdum dalsında ağzındaki sütü yutsun diye ama yok adam yutmamak için yaptığım komikliklere gülmüyor bile ve sonuç 2.sütüde kustu. biz bütün akşam çamasır yıkayıp yer sildik. zaten yorgun başladığımızı haftasonundan yorgunluktan ölerek çıktık. anladımki çocuk çoook emek isteyen bişey. Herhalde annemi çok kızdırdım küçükken diye düşündüm yatarken "ettiklerimi çekiyor olsam gerek"

Bu aralar en güldüğümüz favori kelimesi canın: Bişeyin yerini sorduğumuzda çıkıyor

-Can arabaların nerde
- Odadadadalarda
(Ekler konusunda sıkıntımız var kaç tane ekleybilirse ekliyor kelimenin ardına)

Birde ne desek "peki" diyor pek bir kibar çocuğum.
bir yerin acıyor mu deyince "bişim yok" diyor.

Saat gecenin 04:23'ü Can ve annesinin dialogu

Can: annem su su annem
Fatoş: bekle sen getiriyorum
(Can suyu içer sanırısın alkol alıyor keyifle yudum yudum)
Can: Annem bi daha su bi daha bi daha
(Anne ikinci kez verir sonra uyu diye uyarır)
Aradan yarım saat geçer anne hala sallamaktadır...
Can: Arabam yok, arabam yok, odadadadalarda, annem arabamı ver
Fatoş:Dur getireyim(Çünkü bilirimki tutturacak)
Can: Bende anne bende

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder