27 Ağustos 2013 Salı

Tatildeydik...

            Günlerdir yazamıyorum bloğa. Çünkü Ahmet izinde. Aslında bana yardımcı olduğu en azından Can'ı oyaladığı için daha çok boş vaktim kalır, kendime zaman ayırırım, bloğu yazarım diye düşündüğüm hergün hayal kırıklığı yaşadım, çünkü ahmet'in evde olması benim işimi arttırmış olacakki, hiç boş kalamadım. Ve daha çok yoruldum. Erkekler evde olunca bir dağınıklık düzensizlik oluyor nedense... İzinde hep evde değildik tabiki de yaz başından beri planladığımız, çocuklar ile nasıl olucak bakalım diye korku ile karışık meraklandığımız oyun gurubumuz ile tatile çıktık. Bu tatil bizim Can ile ilk uzak bir yere uzun tatilimiz sayılır. Daha önce Can 6 aylıkken Ahmet'in yoğun ısrarı ile herşey dahil Gümüldür'de bir otele gitmiştik. O kadar zor olmuştu, o kadar yorulmuştukki eve gelip dinlenmek istemiştik. Can'ın uyku saatleri olur olmaz yerlerde emzirme işlemi bizi yormuştu. Ve evet bir daha kimse teşebbüs etmeyi bırak yazlık dışında bir yerde tatilin lafını bile etmemişti. Taaa ki bu seneye kadar...Haziran ayından oyun gurubundan 4 aile=8 büyük+4 aynı yaş gurubu çocuk beraber tatil yapalım fikri çıktı ve Muğla/Dalyan'da rezervasyonumuzu yaptırdık. Nihayet o tarih geldi çattı. Hazırlıklarmıızı yaptık. Buzluğumuzu doldurduk. Ben resmen yanımda küçük bir mutfak götürdüm tatile. Grupta yemeğe karşı tek çocuk Can olunca endişelerim çoktu. Cumartesi sabaha karşı 4'te çocukları yataklarından alıp yola koyulduk. Tabi tahmin edileceği üzere yataktan alınan Can uyandı ve yol boyu nerde ise uyumadı, diğer kuzular arabada uykularına devam ettiler. Tatilimiz genel olarak iyi geçti. Plaja 2 gün boyunca tekne ile geçtik ama çocuklarımız çok uyumlulardı. Yemek saatleri bizim için zor olsada genel olarak böyle bir deneyim yaşadığımız için şikayetçi değiliz. Çocuklar beraber olmaktan çok mutlululardı. Yanyana odalarda kalmak, balkondan birbirlerini görmek, denize girmek, kum oynamak, tekne turu onlar içinde güzel geçti. Genel olarak onların düzenlerini bozmamaya çalıştık, böylece sorun çıkma olasılığıda minimuma indi, çocukların hepsi aynı yaş gurubu olunca plan yapmak zor olmadı. 

       Tuvalet sorunsalı için tatile çıkmadan birde oturak almıştım. Yol uzun büyük tuvaleti gelirse yolda oturağa oturturum diye düşünmüştü ama hiç ihtiyaç olmadı :) Çişi geldiğinde söyledi ve durup bardağa yaptık o kadar...

         Dönüştede Aydın'daki teyzemize uğradık...Tatlı bir yorgunlukla evimize döndük...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder