12 Ağustos 2013 Pazartesi

Tuvalet Eğitimi 3.Hafta...

    Bayram sebebi ile tuvalet eğitimi notlarımıza ara verdik. Bayramda yazlıkta idik. Genel anlamda iyi geçti bu 1 hafta...Ancak tabi ki de kazalarımız oldu. Geceleri tuvalete kaldırırsak daha doğrusu uyandığında götürürsek yapmadı. Sadece 1 gece uyumadan önce çok su içti ve gece uyandığından hemen tuvalete götürdük ama altına kaçırmıştı. yazlıkta iken huggies mayo bezlerinden giydirdim. Çarşaf ıslanmamıştı. Bunun harici bir yere giderken, yolda iken gittiğimiz yerde tuvalet var mı diye soruyor mutlaka. Varsa rahat ediyor. Yoksa yolda durup plastik bardağa çişimizi yapıyoruz. Bunda da sorun çıkarmadı. Sadece cicanneme bayram ziyaretine gittiğimizde kucağıma oturduğunda külodununa biraz kaçırdığını farkettim. Kulağına tuvalete gidelim mi dedim. Hemen gidelim dedi ve çişimizi havada tutarak yaptık. Adaptörümüzü almayı unutmuşuz. Tuvalete oturmakta istemiyor adaptörsüz düşerim diye korkuyor. Daha önce alışveriş merkezinde de aynı yöntemle yapmıştık, alıştı. Bir süre sonrada orada otururken kakası geldi. Kulağıma söyledi ve yine koşarak gittik, yaptı. Çok mutlu oldum.Can ilk defa dışarıda bana söylüyordu. Sanırım doğru yolda idik. Akşam Halalara gittiğimizde de biz sofrada yemek yerken "Burda tuvalet varmı anne " diyerek tuvaletinin geldiğini bana söylemiş oldu. Çoook mutluyuz. Evde belki söylemiyor benim tahminlerim ile günü kurtarıyoruz ama dışarıda söylemesi benim için çok daha önemli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder