9 Aralık 2012 Pazar

Nağmur yağıyor :)

yoruldum
olmadı..
ayağım...
nağmur(yağmur)
attım
buldum
baba-nin
anne-nin
koştum
odada
geldim
soğuk
uğur böceği
aydede
fatoş,ahmet,emine,amca...
 ve daha nice o küçük iki tutak arasından çıkan yeni kelime...o kadar güzellerki...başka birinden duysanız o kadar şirin gelmeyen onlarca kelime,cümle...ama öyle mutlulukla çıkarıyorki artık canım oğlum...
     Anlaşıldığı üzere can artık kendini kelimelerlede bize ifade edebiliyor. bence artık konuşuyor. bizim söylediklerimizi tekrar etmeye çalışıyor edebilincede öyle gururlanıyorki tıpkı yaz başı yürümeye başladığında olduğu gibi ozamanda nasıl efe efe yürüyordu.başarabildiği için üstüne bir özgüven gelmişti sanki...şimdide konuşurken aynı şey...hani hep diyoruz ya; derdini anlatsa rahatlıcaz...inanın onlar bizden daha çok rahatlıyor ve mutlu oluyor. Anlaşılmak güzel şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder