5 Aralık 2012 Çarşamba

UYKUSUZ HER GECE :)

       
              01:42 evet evet saatin ekranı bu sayıları gönderiyordu, bizim kuzunun afyonu patladığında... ne yapsak uyumadı...odadan kim gitse onu bahane ederek ona seslendi. en sonunda yataktan kalktı evde gezindi ve yanıma gelip o korkunç kelimeyi söyledi "KALK"!!! başımdan aşağı kaynar sular döküldü. nasıl ya oğlum gel etme eyleme bak gece oldu her yer karanlık uyunur bu saatte, aydede çıkmış bütün herkes uyumuş(bu arada sevdiği tüm insanların,arkadaşlarının,abilerinin ismini tektek uyudu eyleminin önüne koyarak saydım) ama yok bizim oğlanın afyonu patlamış bir kere... kaçta daldı bilmiyorum çünkü uzun çabalarıma,anlayış,ilgi ve sevgime karşılık hala uyumayınca bende sigortalar attı gecenin o vakti evlat katili olmamak için canı babasına teslim edip kanepeye gittim.sabah alarm çaldığında(artık ne kadar az uyuduysam) ne saate, ne uyuduğum yere nede uyuduğuma inanamadım uzun süre...bizimkiyse bomboş battal boy çift kişilik yatağa yayılmış mışıl mışıl uyuyordu.içimdeki ses kaldır onuda desede kıyamadım tabikide...ben hazırlanana kadar uyudu sonra kalkmış dalga geçer gibi bana yastık göstererek anne gel yat diyor, ah can ahhh bu dalgın hallerim hep senin yüzünden hep senin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder