23 Ekim 2013 Çarşamba

Oyunlar...

    Klasik her erkek çocuğu gibi Can'ında en sevdiği oyunların başında geliyor araba oynamak. Deli gibi saatlerce sürmek, çarpıştırmak... Ben sevmiyorum hem de hiççç... yiğenim Kerem ile de aynı sıkıntıları yaşamıştım oda hep tatillerde geldiğinde aynı şeyi isterdi ama onlar kısa süreli geldiği için kırmaz, tahammül ederdim, sıkılarak pek tabiiii... Ama Can öyle değil hergün ve mütamadiyen günde 3 kez istiyor. Her seferinde bende başka birşey öneriyorum ama nafile cevap aynı " Önce biraz araba oynayalım sonrada senin istediğini oynarız :("  Neyseki Can'ın seveceği başka bir etkinlik buldum denemeler sonucu. Kart oyunları! Evet adam seviyor kartları ve onlarla oynanan basit oyunları. Meraklı Minik dergisine takılıyoruz bir kaç aydır. Bu derginin en sevdiğim yönü her ay bir kaç kart oyunu birden vermesi. Hepsini bir göstermiyorum Can'a, alınca saklıyorum. Teker teker çıkarıyorum bunaldığımız anlarda çooook işe yarıyor. Mesela geçende basit bir tren tombalası vermiş dergi Can epey sevdi bu oyunu yanlız üstüste Can kaybederse epey sorun oluyor. Kaybetmeye hiç mi hiç tahammülü yok. Küsüyor hemen oynamıyor sonrada... Olsun her seferinde o kazansada araba oynamaktan daha zevkli bu kart oyunları bence :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder