16 Ekim 2013 Çarşamba

Bugün Bayram...

Şekil 1 Bayram Çocuğu

          Bayram çocuğumla başlayan her bayram şüphesiz en güzel en mutlu bayramım olacak ama keşkelerimde yok değil. Keşke; sabah o müthiş boyun ağrısı ile uyanmasaydım, Keşke annem babam burda olsalardı... Evet buruktuk bu bayram biraz Annem ile babam henüz dönmediler Hac'dan. gerçi kurban bayramını en çok istedikleri, geçirebilecekleri en güzel yerde geçiriyorlar. Ben bilmiyordum Kurban bayramı aslında HAc'a gidenlerin bayramı imiş sadece bizlerde onların sevincine ortak olmak için bayram yapıyormuşuz. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp dedim :) Ama eksiklikleri bayramda daha çok hissediliyor. Bizde çekirdek aile olarak bayramlaştık ilk gün sabah. Can ellerimizi öpüp bayram harçlıklarını kaptı bizden ama başka kimsenin elini öptüremedik bayram boyunca. Öğleden sonra büyük olan ben olduğum için gülcan teyzemiz bize geldi yemeğe sonrasındada biz büyük babanne ve halaları ziyaret ettik. Ertesi günde sevgili komşularımız yani oğlumun biricik arkadaşı Araslar geldi bayramlaşmaya :)  Bayramın 2. gün akşamı içimize kasvet çökmüş kendimizi dışarı atmıştıkki ablamlar aradı yoldayız diye tabi çoook sevindik ve hemen annemlerde buluştuk. Bayramlar kalabalık güzel derler ya çok doğru demişler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder