10 Kasım 2013 Pazar

OYUN GURUBU EV GÜNLERİ BAŞLADI...



         Bu sene oyun gurubu ev toplantılarının ilki bizde olacaktı. Aslında çok tedirgindim. Uzun zamandır dışarıda buluşuyorduk ve çocuklar evde birbirlerinin eşyalarını paylaşmayı unutmuşlardı. Dahası bu sene hepsi daha ben merkezli idi. Küçüklerde büyüdü, herkezin aklı eriyor. Özellikle erkek egemen oyun gurubumuzda en büyük sorunun araba paylaşımından çıkacağından çoook korkuyordum. 1 hafta önceden başladım Can'ı hazırlamaya...Her gün arkadaşlarının bize geleceğini beraber onun oyuncakları ile oynayacaklarını söyledim. Bilinçaltına yerleştirmekse evet yerleştirdim. 1-2 gün kalada Can'a sürekli paylaşmak istemediğin, çok sevdiğin bir oyuncağın varsa söyle onlar gelmeden kaldıralım dedim. Zira misafir ağırlarken bir yandan da öfke böbeti çok zor oluyor bee...


       Neyse o gün geldi çattı. Ve hiçççç korktuğum gibi olmadı. Can her gelen arkadaşlarına arabalarını gösterdi. Hatta her birine istersen odamada bakalım ordada oyuncak var dedi. Tek sorun vardı uzunca bir süre oynamadı, ama arızada çıkarmadı. Sürekli yanımda onları izledi. Kızlarda çok rahat ettiler çünkü hepimiz aynı anda masada oturup birşeyler yiyip içtik. Kavgalar olmadı. sadece Esracığım çok zorlandı. Çünkü Alp'imiz bu sene ilk defa aramıza girdi, tek tanıdığı Can ve o kadar kalabalık çocuk gurubunun içinde olmaktan çok tedirgin oldu, Esracığımda onu sakinleştirmek için çoook uğraştı. 1-2 saat sonra arkadaşları ile Can'da oynamaya başladı. Özellikle derin ile küçücük popolarını bir sandalyeye sığdırıp dakikalarca resim yapmaları çooook şekerdi.



     Keyifli bir gündü. Sadece bir kaç gün evin her deiğinden oturduğumuz heryerden oyuncak çıktı. Eeee 7 çocuk eve dağıldılar o kadar olacak tabi dimi ama...



           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder