8 Kasım 2013 Cuma

Ahhh dostum Ahhh...

    Çocuk yetiştirmek zor iş azizim... ama onu büyütmekten daha zor olan bişey var ise ne düşündüklerini anlamak. O kadar okuyorum, o kadar onunla zaman geçiriyorum, empati kuruyorum ama yinede işin içinden çıkamıyorum. Yemek sorunsalını bile 2.plana attı bu tuvalet işi arkadaş... Anneannemize gitmeye tekrar başlayınca bu sefer büyük küçük farketmez yarısında söylüyorsa yarısında altına yapmaya başladı Can Bey. Geceleri tam bir felekat 3 defa tuvalete götürüyorsak 3 defada altına yapıyor, hiççççç yapmayan çocuğum. Geçen gün ahmet ile konuşuyorduk "emzirirken bile geceleri bu kadar kalkmıyorduk" diye. Şaka gibi. Tepki vermiyoruz, her seferinde doğru olanı güzelce söyleyip temizliyoruz ama ne olacak bu işin sonu!!! Terzi kendi söküğünü dikemeze döndü işimiz. Takmıyım diyorum, olabilir, daha küçük düzelecek ama canımı sıkan biz bu işe başladığımızda yada becerdiğimiz 2-3 ayda hiçççç sorun yaşamadık diyemem ama bunun yarısı kadar bile yaşamadık. Kendi iç sesimi dinliyorum, uzmanlara soruyorum, tecrübeli anne ve babalara soruyorum herkez zaman ve sabır diyor. Allah yardımcımız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder