25 Şubat 2013 Pazartesi

Git sen Babamla uyuyacam...

 Hayır anlamıyorum gecenin bir vakti etinden parça koparılırmışçasına anne diye ağlaman yanına geldiğimde de susmayıp 15 dakika sonra bana ağlayarak git sen babamla uyuycam demen ve 6 saat içinde bunu 4 defa yapmanın anlamını anlayamıyorum. Sabah uyandığında bile pis pis sırıtarak babamla uyudum ben diyordun. Hayır uyu hiç bir itirazım yok hatta hep uyu ama beni neden çağırıp duruyorsun? bazen diyorumki bu cüce bizi iyice elemi geçirdiki...Ama sonra bakıyorum çokta large değilim yani çevremdeki ailelere bakınca can'a nerde ne yapması gerektiğini, hayırı, sakıncalı şeyleri zamanında öğreten bir anneyim ben ama gel görki bu işgencelere maruz kalınca insan düşünmeden edemiyor... Mesela gece uyuturkende öyle, kim uyutuyorsa diğerini istiyor bunu bahane ederek kalkmaya çalışıyorsun... Taktik aynı ama bunu gecenin bir vakti derin uykudan uyanıp o kadar ağlayarak kendine öncelikle bunu yapmanın anlamı ne oğlum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder