17 Mayıs 2013 Cuma

Uykun Bittimi...

            
             Sabahım 6'sında tıkırtı sesi ile uyandım, uykum çok incedir benim tık dese uyanırım biri. Bir baktım Can yataktan kalkmış odanın kapısına doğru yönelmiş uyandığı mı görünce dönüp dünyanın en şirin sesi ile "Annem uykun bittimi seninde" diyor...İnanamadım ama neye; okula gitmediğim tek sabahta bu kadar erken uyandığımamı? Yoksa benim gibi bir uyku delisi ve sabah nemrutunun bunu duyduğunda çemkirmek yerine gülümsediğine mi? :) Ama hayır cevabım herşeye rağmen netti "HAYIR UYKUM BİTMEDİ, BİTMEDİ HENÜZ" nasıl bitebilir ki? Gecenin bir vakti yatağın neresine kaçsam ağzıma sokulan bir minik ayak bulurken nasıl bitebilir... Ama şikayetçi değilim seviyorum ben bu kuzunun gecenin bir vakti uyanıp yanıma gelmesini, kokusunu duymayı...Kendimi daha iyi hissediyorum.O yüzden ya odasını 5 aylıkken ayırmışken tekrar benim yatağa alışmışmasına ses çıkarmamam... Oda gidicek birgün...Ve ben çıkarabildiğim kadar bu güzelliğin keyfini çıkarıcam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder