30 Nisan 2013 Salı

İtfaiyeci Sam :)

        Valla Allah razı olsun bu Sam amcadan bizim ev sayesinde hala var. Habire hepimizi kurtarıyor. Başımız sıkıştı mı hemen çağırıyoruz Sam'i sağ olsun koşup geliyor. Can'ın favorisi bu bu aralar.hatta bu uğurda ufak bir itfaiye seti aldık. bu setle sürekli oyun kurup düşen, çarpan, başına bir iş gelen diğer arabaları ve oyuncakları kurtardırtıyoruz....Hatta biliyorum çok kötü bir şey ama ben iştahsız zor bir çocuk annesi olarak o kınadığım tv karşısında yemek yediren annelerden biri oldum ve yemek saatlerini Sam amcanın saatlerine denk getirmeye çalışıyorum.Hemen arkasından başlayan Bora Usta ilede yemeğin kalanını toparlayıp, görevimi başarı ile hallediyorum, kimse kusura bakmasın...
      Sam o kadar önemli ki bizim için sadece yemek yerken işe yaramıyor, Sabah totosunda pireler uçuşan ve evden çıkmak zorunda kalan anneninde imdadına yetişiyor Sam amca, onla ilgili bir sohbete başladımmıydı aynı odada Can'ın gözler hemen faltaşı gibi açılıyor, bide bakmış uyanmış giyinmeye bile başlamışız :) 
       İyi ki varsın Sam Amca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder