1 Kasım 2012 Perşembe

can yolum...

          Şimdiye kadar tanıdıklarımdan takip ettiğim birkaç blog vardı amma ve lakin hiçç yazmayı düşünmemiştim...hoşuma gitmediğimden değil aksine hep özenmişimdir ama düzenli yazamayacağımı düşündüğümden taki Can doğana kadar... Özel olan herşeyi kaydetmek istiyorsun...Hamileyken bir arkadaşımın aldığı bebek günlüğü ile başladım işe, çabaladım, ilklerini yazdım ama olmadı çok sınırladı beni... hep görev gibi geldi...eee meslekte bilgisayar olunca kağıt kalemle yazmayalı da çoook olmuş zor geliyor açıkçası...çok geç olmadan başlayayım ben bu blog işine dedim ve bugün ani bir kararla hooop burdayım işte...

         20 aylık oldu Can...Neler mi oldu bu arada? Can hızla bebeklikten çocukluğa geçiyor...sıralıyordu yürüyordu derken deli gibi koşuyor...en iyi söylediği kelime 'KALK'. Zira evdeysen ve oturuyorsan bundan pek hoşlanmıyor. deli dana gibi koşalım yakalamaç oynayalım istiyor. doğum kilolarımı bu işkence ile yaz tatilinde atmış bulunuyorum :) dedeydi anneydi babaydı abiydi derken 10 gündür cümle kuruyoruz. Anne gel gibi kısa cümleler ama olsun... Yaşından büyüklerle özelliklede bu bir abi ise oynamaktan çoook keyif alıyor...Bebekliğindede olduğu gibi hala yemek yemeği sevmiyor. doktor ve tarafımdan bilumum yöntemler denenmiş ama her seferinde can'a mağlup olunmuştur.
       Birde işin duygusal boyutu var Can tam bir balık yani duygusal...Sarılıp öpmeye Annem,Babam gibi ruh okşayan şeylere bizi doyuruyor...
       Şimdilik böyle konu can olunca anlat anlat bitmez ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder